czwartek, 29 grudnia 2011

Zaczyna się sylwestrowa zabawa!

   Hej!
Los sprawił, że jakimś trafem znalazłem się w moim domu na trzy dni i mogę dla Was pisać. Potem jeszcze dwa dni przerwy i będę redagował posty regularnie ;)
   
   Już wczoraj zaczęła się sylwestrowa zabawa. Byłem zdumiony, kiedy po raz pierwszy zobaczyłem dekoracje przygotowane specjalnie na to przyjęcie. Jestem pewny, iż impreza się uda.
   Pstrokate balony i konfetti leżące na ziemi tworzą ten sylwestrowy klimat :)
   Idąc dalej, Dziedziniec jaki był, taki jest. Według mnie trzeba coś z tym zrobić, chyba porozmawiam z Maxem i Ellą ;)
   Gdy wszedłem na Taras, zaskoczył mnie Ochroniarz stojący przed drzwiami do Sali Balowej. Czy coś się stało? Lecz po krótkiej chwili przypomniałem sobie, że on pilnuje porządku na każdej, ale to każdej imprezie. Bądźmy mu wdzięczni :)
   ,,Bouncer'' życzy nam dobrej zabawy i upomina nas, byśmy włożyli jakiś szalony strój. Ja chyba nie będę z tym miał większego problemu... ;)
   Dobrze, ale przejdźmy do samej Sali Balowej. Po bokach zostały ustawione stoliki z przekąskami i napojami, środek oddano tancerzom. Nad drzwiami napis Happy New Year, co w języku polskim oznacza tyle, co Szczęśliwego Nowego Roku! No i oczywiście balony, ponieważ bez nich żadna impreza obejść się nie może :)
   To by było na tyle. Powinienem jutro napisać. Jeżeli tak się nie stanie, to życzę Wam, Pandy, udanego sylwestra i szczęśliwego nowego roku 2012!


PS Już dziś powinien pojawić się nowy nagłówek :)

0 komentarze:

Prześlij komentarz

Tylko tyle? Chcemy więcej :)