poniedziałek, 4 kwietnia 2011

To ja! xD

Hej znowu! :D

Tym razem chciałbym Wam opowiedzieć coś o sobie, typu: ile jestem dni na Panfu, jaka jest moja ulubiona gra itp. itd. :-)
Moja karta gracza. ;-)
Wyżej widzicie moją kartę gracza. Mam 11 lat i oczywiście jestem chłopcem. ;D
Zodiakowa panna - mam urodziny na początku września. Przyjaciół mam niewielu, ponieważ nie dodaję Pand tak czy owak, tylko te najwierniejsze i te, którym mogę powierzyć mniejsze lub większe tajemnice. Chciałbym kiedyś spotkać Panfu_Maxa, ale i tak moją "faworytą" jest Panfu_Ella. No, bo z chłopakiem można po męsku... ;P A na Panfu jestem dziś 785. dzień.

Moje ulubione gry: Globy, C. N. 9, Cast Away oraz Bolly Hop. :)
Moje ulubione kolory: niebieski, czerwony, zielony i jasnożółty. ;-)
Moi najlepsi (z wielu) przyjaciele: Natka1121, niebieskiciemny. :D

Mam nadzieję, że się podobało. Może Spydy zrobi podobną notkę? Siemm. ;D

0 komentarze:

Prześlij komentarz

Tylko tyle? Chcemy więcej :)