piątek, 5 grudnia 2014

Szansa na nowe Panfu!

     Witajcie Pandy!
     Mam dla Was naprawdę cudowną wiadomość. W poprzednim poście pisałem o moim e-mailu, który wysłałem do Centrali Panfu. Zawarłem w nim moje słowa uznania, że moderatorzy chcą przywrócić Panfu dawną świetność. Toteż bardzo się ucieszyłem, kiedy w mojej skrzynce odbiorczej ujrzałem następującą wiadomość.


Dear Panda, thank you very much for your email. We do appreaciate you spreading the word about Panfu. Hopefully there will be more activities in the new year :-) Best regards, Max & Ella

     Co można przetłumaczyć na polski jako:


Droga Pando, bardzo dziękujemy za twojego emaila. Naprawdę cenimy, że szerzysz wiadomości o Panfu. Miejmy nadzieję, że w nowym roku na Panfu będzie więcej zadań. Pozdrawiamy, Max & Ella

     Jestem naprawdę bardzo zadowolony. Czyżby gra naszego dzieciństwa miała powrócić?

Pozdrawiam,
Spydy

1 komentarze:

Powerfinn pisze...

Może uda nam się przywrócić dawne Panfu :-)

Prześlij komentarz

Tylko tyle? Chcemy więcej :)