środa, 9 marca 2011

Dziwna panda na plaży.

Siemka Pandy!
Dzisiaj chodziłem sobie po dżungli usłyszałem dziwne odgłosy dochodzące z plaży, więc szybko tam pobiegłem.
Zauważyłem tam naszą Dr.Feelgood a obok niej jakąś pandę!
Zapytałem co to za panda a ona nic.
Więc, zapytałem tej pandy kim jest ale odpowiedziała tylko: ''Bla, bli, bluppp!''
Wtedy odezwała się Dr.Feelgood i powiedziała że ta Panda jest pewnie odwodniona!
Musiałem lecieć szybko do Bruna po szklankę wody!
Szybko pobiegłem do Dr.Feelgood, powiedziała abym dał ''nieznajomemu'' wodę.
Tak i zrobiłem.
Ale niestety ''nieznajomy'' powiedział to co wcześniej czyli ''Bla, bli, bluppp!''
Wtedy Dr.Feelgood powiedziała że potrzebuje węglowodanów!
Wróciłem, więc, do Bruna.
Dał mi frytki z ketchupem, oczywiście ekologiczne, hi hi.
Pobiegłem szybko do Dr.Feelgood, powiedziała abym dał mu jedzenie.
Wtedy ''nieznajomy'' zaczął mówić:
''Gdzie jestem?Kim jestem?Co się stało?Boję się!''
Biedaczek nic nie pamięta :(
Mówi że w jego imieniu znajduję się literki ''C, D, K, U''
Teraz musiałem ułożyć te literki.
Zajęło mi to kilka minut lecz się udało!
Nazywa się ''DUCK''!
Odgadliśmy jego imię!
Juhu!
Mówi że jest strasznie zmęczony...
Muszę teraz czekać kilka dni.
Ale Dr.Feelgood da mi znać kiedy będę potrzebny! :)
Bardzo ekscytująca ta przygoda, nieprawdaż?
Dobra ja też muszę już iść!

Do zobaczenia!

Rudolfik123

0 komentarze:

Prześlij komentarz

Tylko tyle? Chcemy więcej :)