wtorek, 29 marca 2011

Kłusem przez Panfu. :)

Hej, Pandy!
Dziś postanowiłem pobawić się z moim ukochanym jednorożcem, który codziennie około godziny 16 czeka na mnie w Mrocznym Lesie (widocznie bardzo lubi to miejsce). I oczywiście wiele osób pyta się mnie: Skąd masz jednorożca? albo: Mam ZP, siodło, a jakoś nie mogę na nim jeździć - powiedz, plis!, przecież ja nie mam ZP, a jakoś mogę jeździć na jednorożcu... Dziwne. Dzisiaj spotkałem dodatkowo Pandę adam0. Być może ją znacie... Niestety nie zdążyłem zrobić nam zdjęcia, ponieważ Adam bardzo się gdzieś spieszył. Ale nie ma tego złego! Mam przynajmniej kilka slajdów zrobionych kamerką... W tym także rada od Oscara... Która już była! Ech! Patrzcie niżej.


To już chyba wszystko na dziś. ;) Pamiętajcie o zbiórce dla Japończyków! Ja niestety nie mogę nic podarować, bo nie pokazuje mi się Dr Feelgood, ale później to rozkminię... 8)


Z wielką radością pisał dla Was olek55555. Do napisania!

0 komentarze:

Prześlij komentarz

Tylko tyle? Chcemy więcej :)